Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Fotografia w górnej animacji nr 1 Fotografia w górnej animacji nr 2 Fotografia w górnej animacji nr 3 Fotografia w górnej animacji nr 4 Fotografia w górnej animacji nr 5 Fotografia w górnej animacji nr 6 Fotografia w górnej animacji nr 7 Fotografia w górnej animacji nr 8 Fotografia w górnej animacji nr 9 Fotografia w górnej animacji nr 10 Fotografia w górnej animacji nr 11 Fotografia w górnej animacji nr 12 Fotografia w górnej animacji nr 13

URZĄD MIEJSKI W DĄBIU

Plac Mickiewicza 1
62-660 Dąbie
pow. kolski, woj. wielkopolskie
Tel. 63 2710073
fax. 632710086

poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony
Ewidencja ludności, zarządzania kryzysowego, sportu - Stanowiska pracy - Urząd - Urząd Miejski w Dąbiu nad Nerem.

 

Pobierz PDF

Ewidencja ludności, zarządzania kryzysowego, sportu

 

 


Natalia Bekier

 

   Ewidencji ludności, zarządzania kryzysowego, sportu.

 Pokój nr 6
tel. (63) 27 10 073
      (63) 27 10 082

     Zakres obowiązków:

  1. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
  2. Współpraca z Urzędami Stanu Cywilnego i innymi organami w zakresie aktualizacji zapisów
    w dokumentach ewidencji ludności.
  3. Współpraca z organami policji.
  4. Przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu za granicę, powrotu za granicy, zameldowania i wymeldowania na pobyt stały lub czasowy cudzoziemców.
  5. Prowadzenie i aktualizacja rejestru stałych mieszkańców.
  6. Przekazywanie zmian do TBD.
  7. Wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności.
  8. Prowadzenie archiwum zgłoszeń meldunkowych.
  9. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej z ruchu ludności.
  10. Występowanie o nadanie nr PESEL przy zgłoszeniu zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
  11. Prowadzenie stałego rejestru Wyborców.
  12. Obsługa organizacyjna wyborów.
  13. Sporządzanie wzorów wniosku o wyznaczenie kuratora dla osób nieobecnych w związku
    z prowadzeniem postępowań o wymeldowanie.
  14. Prowadzenie ewidencji osób pozbawionych wolności.
  15. Udostępnianie na wniosek informacji z ewidencji ludności i prowadzenia korespondencji w tym zakresie.
  16. Prowadzenie spraw obronnych w szczególności planowania operacyjnego.
  17. Prowadzenie postępowań w zakresie nakładania obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych.
  18. Prowadzenia ewidencji osób podlegających rejestracji wojskowej.
  19. Prowadzenie ewidencji osób podlegających kwalifikacji wojskowej.
  20. Planowanie z zakresu Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego.
  21. Wykonywanie innych zadań z zakresu Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego zleconych przez Szefa Obrony Cywilnej Gminy.
  22. Realizacja zadań z obszaru ochrony danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski
    w Dąbiu, w tym zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI).
  23. Opracowanie corocznego projektu uchwały Rady Miejskiej dotyczącej gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, preliminarza na jego wykonanie oraz projektu sprawozdania z jego realizacji.
  24. Wdrażanie i propagowanie ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych.
  25. Prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Gminy.
  26. Wydawanie pozwoleń na zbiórki publiczne.
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.