Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Fotografia w górnej animacji nr 1 Fotografia w górnej animacji nr 2 Fotografia w górnej animacji nr 3 Fotografia w górnej animacji nr 4 Fotografia w górnej animacji nr 5 Fotografia w górnej animacji nr 6 Fotografia w górnej animacji nr 7 Fotografia w górnej animacji nr 8 Fotografia w górnej animacji nr 9 Fotografia w górnej animacji nr 10 Fotografia w górnej animacji nr 11 Fotografia w górnej animacji nr 12 Fotografia w górnej animacji nr 13

URZĄD MIEJSKI W DĄBIU

Plac Mickiewicza 1
62-660 Dąbie
pow. kolski, woj. wielkopolskie
Tel. 63 2710073
fax. 632710086

poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony
Wieloosobowe stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat - Stanowiska pracy - Urząd - Urząd Miejski w Dąbiu nad Nerem.

 

Pobierz PDF

Wieloosobowe stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

 



 

 

 

 

 

 

 

Agnieszka Kaźmierczak

 

 

 

 

 

 

 



     Katarzyna Augustyniak 

 

                                   Wieloosobowe stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

                                                                        Pokój nr 4
                                                                 tel. (63) 26 28 276

                                                               Zakres obowiązków:

 

  1. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia stawek podatkowych, oraz uchwały
    w sprawie ustalenia poboru podatku rolnego, leśnego od nieruchomości od osób fizycznych
    w drodze inkasa przez sołtysów i inkasenta, ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso
    oraz terminów rozliczania się przez sołtysów i inkasenta. 
  2. Przygotowywanie decyzji wymiarowych w zakresie podatku od nieruchomości i podatku rolnego.
  3. Przygotowywanie decyzji określających wysokość należnego podatku od posiadania środków transportowych.
  4. Księgowanie należności podatkowych.
  5. Prowadzenie poboru oraz księgowości wyżej wymienionych podatków.
  6. Prowadzenie egzekucji administracyjnej poprzez wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych.
  7. Wydawanie zaświadczeń.
  8. Gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym
    i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu.
  9. Prowadzenie postępowań podatkowych na podstawie wniosków o umorzenie, rozłożenie na raty, odroczenie terminu płatności i zwolnień w zakresie podatków.
  10. Naliczania opłat z tytułu gospodarki odpadami.
  11. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem opłat za gospodarowanie odpadami.
  12. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji określającej wysokość opłat za gospodarowanie odpadami.
  13. Wydawanie zaświadczeń dotyczących gospodarowaniem odpadami.
  14. Prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie poboru należności z tytułu opłat za odpady.
  15. Prowadzenie szczegółowej ewidencji opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.